Obserwatorzy

5 września 2012

Zakupy-ciąg dalszy

Jako że początek miesiąca to zawitała wypłata więc można wydawać na waciki :P

Dzisiaj odwiedziłam Naturę i wyszłam z niej z:


1. Krem do stóp przeciw odciskom i zgrubieniom, Green Pharmacy 3,69,-
2. Tonik oczyszczający pure&natural, Nivea Visage 9,99,-
3. Żel pod prysznic Kokos i Śmietanka, Kamill, 3,99,-
4. Intensywnie nawilżający krem do rąk-spray, Paloma Hand Spa 4,99,-

Do odwiedzenia został mi jeszcze Rossmann, mam jeszcze parę Must Have;)

Co myślicie o tych kosmetykach? Znacie któryś z nich? Chętnie poznam Wasze zdanie, bo każdy z tych kosmetyków jest u mnie po raz pierwszy ;)

15 komentarzy:

  1. Ale prześliczne, ten żel pod prysznic kokosowy musi być fenomenalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na opinie toniku z Nivea oraz żelu;) uwielbiam zapach kokosowy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik już po 2 zastosowaniach, póki co jest nieźle ;)
      oprócz alkoholu w składzie;/

      Usuń
    2. to pewnie u mnie się nie sprawdzi, bo moja cera jest strasznie wysuszona ostatnio i podrażniona. A Tobie nie wysusza buźki przez alkohol w składzie?
      ;)

      Usuń
    3. Wiesz co, u mnie znowu tłuścioch się zrobił straszny ;) więc jak trochę wysuszy to nawet lepiej ;)

      Usuń
  3. ciekawy ten krem:) daj znać co o nim sądzisz za jakiś czas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale że który?:P
      Będą recenzje wszystkich tych kosmetyków ;)

      Usuń
  4. Ja nie miałam niestety nic, ale bardzo jestem ciekawa tego toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też nic z tego nie miałam. a do Natury mi nie po drodze;) niegdyś miałam Rossmanna, a teraz biuro przeniosło mi się poza granice miasta i do centrum daleko;) stąd też poszukiwania innych miejsc, gdzie można nabyć jakieś cuda jak Stop&Shop, o którym czytałaś u mnie.
    ja jestem bardzo ciekawa kremu do rąk w sprayu - nie spotkałam się jeszcze z czymś takim.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam nic z twoich zakupów, ale ciekawi mnie ten krem w spray'u :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tonik jest fajny :) miałam go jakiś czas jednak mi osobiście przeszkadza alkohol :) czekam na recenzję pozostałych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzję kremu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga. Mam nadzieję, że będzie dla Ciebie interesujący:)
    Co do przedstaionych kosmetyków, to wybieram Kamill, tylko nie bardzo pasuje mi zapach kokosowy;(

    OdpowiedzUsuń
  10. daj proszę znać jak sprawdzi się Paloma :) zerkałam na nią już kilka razy.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, motywuje mnie on do dalszego działania;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...