Obserwatorzy

4 września 2012

Nivea + mini zakupy;)

Nadeszła pora na moją opinię o Balsamie Ujędrniającym Q10 Nivea, który jakiś czas temu dostałam kwalifikując się do testów Nivea;)


 Na początek zacznę od opakowania:
Urzekło mnie swoim kształtem, idealne do ręki, wygodnie się trzyma. Wykonane jest z tworzywa z którego łatwo wydobyć resztki kosmetyku.

Balsam wzbogacony jest w Koenzym Q10, który stymuluje odnowę komórek, także zawiera unikalną formułę Hydra IQ , która wspiera proces nawilżania skóry zapewniający długotrwały efekt.

Jakie jest moje zdanie na jego temat?
Uwiódł mnie zapachem. Jest jakby perfumowany. Zapach przepiękny, ale trochę miesza się z perfumami. 
Sam balsam, konsystencją przypomina mi bardziej mleczko, ale ma to też plusy- szybko wchłania się w skórę, nie pozostawia tłustej warstwy i jest wydajny- po ponad 3 tygodniach stosowania, zostało jeszcze ok. 1/4 opakowania.

Efekty?
Nie spodziewałam się szału, bo same wiecie jak to jest z kosmetykami tego typu. To co zauważyłam, to dobre nawilżenie skóry, która staje się miękka, bardziej wygładzona. Na brzuchu też jakby bardziej się uelastyczniła, jednak poprawy jędrności na innych partiach nie zauważyłam.
Jest to niezły balsam, zapewne kupię drugie opakowanie, bo liczę na to, że po dłuższym stosowaniu ujędrni moją skórę.

Dla zainteresowanych zdjęcie składu:
 


A teraz czas na to, co Tygryski lubią najbardziej :D

Przy okazji zakupów spożywczych, natknęłam się na linię balsamów, na które od dłuższego czasu poluję :D


Cztery Pory Roku Ecodermine

Gdy je tylko zobaczyłam na półce, wiedziałam że będą moje;)
Zakupiłam póki co 2 szt.- Ujędrniający i Intensywnie Nawilżający.

Nie wiem czy wiecie, ale ta linia balsamów składa się w 95% ze składników pochodzenia naturalnego, nie zawierają żadnych PEGów, parabenów itp.

Wykończę do reszty Niveę i Venitę (której recenzja wkrótce) i zabieram się za testowanie tych perełek :D

Znacie je?

5 komentarzy:

  1. Nie lubię balsamów z tej firmy, ale widzę, że te są bardziej naturalne:) daj znać co o nich sądzisz, jak już przetestujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam wcześniej uprzedzona do balsamów tej firmy, ale te chętnie kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy wiedzą, że takie balsamy to pic na wodę, a jednak wszyscy je kupują! Haha, wariactwo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem zapachu i skutecznosci

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, motywuje mnie on do dalszego działania;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...