Obserwatorzy

12 września 2012

Venita- pokrzywowe oczyszczanie

Dzisiaj przybywam do Was z recenzją szamponu do włosów, który otrzymałam jakiś czas temu w ramach współpracy z firmą Venita.



Venita Shampoo Szampon do włosów przetłuszczających się z ekstraktem z pokrzywy

Mam tłuste włosy, więc szampon z pokrzywą spadł mi jakby z nieba:D 
Ogromny plus za dużą pojemność-400ml- w związku z tym, że myję włosy codziennie, szybko kończą mi się szampony, a dzięki tak dużej objętości nie muszę się o to martwić:) 


Informacje od producenta:

Skład szamponu:


Co do składów szamponów niestety się nie znam, ale może któraś z Was mnie oświeci;))

Jakie jest moje zdanie na temat tego szamponu?

Od początku- szampon zamknięty jest w typowym, szamponowym i wygodnym opakowaniu, z którego bez problemu wydobędziemy kosmetyk. 
Na pierwszy rzut oka wydaje się, że szampon jest rzadki i wodnisty- nic bardziej mylnego! Jest to złudzenie wynikające z bezbarwnego opakowania:) Szampon po nałożeniu na dłoń nie przelewa się między palcami, więc nie trzeba się martwić, że połowa kosmetyku wyląduje wszędzie tylko nie na włosach:)
Dobrze się pieni, a dzięki temu jest wydajny, bo wystarczy niewielka ilość żeby dokładnie umyć włosy:)
Włosy i skóra głowy po jego użyciu są delikatnie ale i zarazem dogłębnie oczyszczone z codziennych zabrudzeń i łoju. Nie plącze włosów, a za to należą mu się brawa! Dawno nie spotkałam się z szamponem, który nie plątał włosów:) Jeśli chodzi o zapach jest on przyjemny dla nosa, taki lekko ziołowy z przewagą pokrzywy.

Bardzo chętnie będę wracać do niego, bo jest delikatnym, ale dokładnym czyściochem :p

Ubolewam jedynie nad tym, że produkty Venity są tak słabo dostępne w sklepach w mojej okolicy, bo na prawdę polubiłam ich kosmetyki :)

A Was moje kochane zapraszam na stronę Venity [KLIK] możecie się tu zapoznać z asortymentem firmy, myślę, że każda z Was coś upatrzy dla siebie:)

16 komentarzy:

  1. Jeśli nie plącze włosów to będę musiała go kiedyś wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wiem gdzie można go dostać w Olsztynie :PP heh
    nie miałam go, choć widziałam ten szampon na drogeryjnej półce

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również włosy myję codziennie, nie mam innego wyjścia ;/ a włosy po tym szamponie są dłużej świeższe? Bo nie znalazłam takiej informacji, może ją przeoczyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, nie znalazłaś bo nie ma takiej informacji;) z tego względu, że jeszcze takiego zjawiska nie zauważyłam. Ale zauważyłam, że nie obciąża włosów, są po nim lżejsze jakby:)

      Usuń
  4. Lubię ziołowe szampony, używam właśnie pokrzywowego innej firmy i bardzo sobie chwalę. Ale włosy mi się po nim elektryzują :[

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba trzeba sie zaopatrzyc w taki szmponik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy szampon. Ja biore sie teraz za picie herbaty z pokrzywy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie spotkałam szamponów tej firmy, muszę dokładniej przypatrzeć się w drogeriach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny:) Nie spotkałam się z tą firmą u nas w okolicy....
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie mialam go jeszcze. ale szukam czegos nowego ;)
    dziekuje za komentarz i rowniez obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo proszę, kiedyś miałam ten szampon, bardzo fajnie się u mnie sprawdzał ;)
    Ehh no niestety, miałam nadzieję na coś lepszego.. :( Ale nadal wzbraniam się przed zakupem depilatora.

    OdpowiedzUsuń
  11. No właśnie boję się bólu, a jakbym już się depilowała depilatorem to wszystko, nie tylko nogi :P Ale są takie z chłodzącymi nakładkami, co nie bolą :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostalas slodkie wyroznienie, wiecej info znajdziesz tutaj- http://minmakeuptable.blogspot.se/2012/09/so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostałaś słodkie wyróżnienie http://lexiflexi2323.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, motywuje mnie on do dalszego działania;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...