Obserwatorzy

6 września 2012

Bourjois tonik witaminizowany

Dzisiaj chciałabym Wam zrecenzować kosmetyk, który gości u mnie już prawie miesiąc, a obecnie jest na wykończeniu ;)

Jest nim:              
                                              

Bourjois Vitamin Enriched Toner- Tonik Witaminizowany;)

Opis od producenta:
Witaminizowany, bezalkoholowy tonik wzbogacony o pochodne witaminy C. Sprawia, że cera jest promienna, a skóra nawilżona. Poprawia napięcie skóry. Dla wszystkich rodzajów cery. Testowany dermatologicznie. Nakładać za pomocą wacika.

Dobrze, że napisali, że trzeba wacikiem nakładać, bo już miałam ochotę polewać sobie nim buzię ;D

No ale do rzeczy. Na wielu blogach spotkałam się z opinią że ten tonik jest taki sobie, przeciętny. Jednak każda skóra inaczej reaguje na kosmetyki i jak się okazuje dla jednej osoby coś jest dobre a dla drugiej już nie.
W moim przypadku ten tonik sprawdził się. Ładnie oczyszcza skórę, odświeża. Twarz z poszarzałej staje się promienna, nabiera blasku, nie powoduje uczucia ściągnięcia mimo tego że napina skórę. Szkoda tylko, że nie matuje. 

Dla zainteresowanych przedstawiam zdjęcie składu:


Kupiłam go na promocji w Rossmannie, za bodajże 11,99 za 250ml, w cenie regularnej sięga do 15zł.

Jestem z niego zadowolona i będę do niego wracać, chyba, że znajdę tonik, który oprócz tego co robił ten będzie też matował buźkę;)



6 komentarzy:

  1. Mam go, mam:) Również jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z Boirjois mam wodę micelarną i też ją bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie ciekawią produkty niekolorowe z Bourjois ;) muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się natknę, to wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze byłam ciekawa tego produktu.Ja również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Ci polecam zamiast hydrolaty zamiast toników. Działają super:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, motywuje mnie on do dalszego działania;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...