Obserwatorzy

24 września 2012

Kucharzenia ciąg dalszy:)

Dzisiaj postanowiłam wykorzystać do wykonania obiadu pewien produkt, który jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy:)

Jest nim:



Lutenica Łagodna Grubo Mielona, Premium Rosa

Krótko o samym produkcie wg informacji ze strony producenta:

Przepyszny sos z grillowanej papryki, pomidorów i bakłażana. Zdrowy, bo tylko z naturalnych składników. Oryginalnie przyrządzony w Bułgarii z warzyw dojrzałych w tamtym słonecznym klimacie. Wspaniale smakuje z serami, mięsami, wędlinami i jako dodatek do zup i sosów.

Postanowiłam wykorzystać Lutenicę do przyrządzenia sosu z mięsem:)

Do wykonania sosu potrzebujemy słoiczek Lutenicy łagodnej grubomielonej i około 30dkg mięsa (może być pierś z kurczaka, łopatka) ja użyłam akurat szynkę, bo miałam ją w lodówce.

Krótka foto relacja co by było łatwiej wykonać:)


umyte i osuszone ręcznikiem papierowym mięso kroimy w drobną kosteczkę



nalewamy odrobinę oleju na patelnię, tak żeby ledwo zakryło dno (ja użyłam słonecznikowego)




na średnim ogniu podsmażamy mięso


dodajemy sól i pieprz do smaku




Podsmażone mięso przerzucamy do rondelka, albo wyższego garnka, żeby było nam wygodniej mieszać;)


 Dodajemy Lutenicę i jeszcze chwilkę wszystko razem gotujemy:)




Tak przygotowany sos jest aromatyczny, Lutenica sama w sobie jest smaczna tak więc nie potrzeba jej zbędnie doprawiać. Ja podałam ten sos z plackami ziemniaczanymi.


Podsumowując- z tego produktu możemy zrobić szybki, pyszny i aromatyczny sos, który świetnie sprawdzi się jako dodatek do wielu potraw, a także jako osobne danie podane np. z ryżem.

A Wy słyszałyście już o pysznych produktach Premium Rosa? Jeśli nie, to serdecznie Was zapraszam na ich stronę www [KLIK] i na FanPage na którym często pojawiają się ciekawe konkursy [KLIK]

7 komentarzy:

  1. W zyciu nie slyszalam o Lutenicy!
    Przyznac musze,ze smaka mi narobilas.

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie slyszalam o takim sosie,wyglada wszystko przepysznie !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na przeprosinowy post zawierający wyniki konkursu;) A co do potrawy - jak zwykle wygląda przepysznie, jednak ja podałabym go z makaronem;) Taki mały nałóg;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda smakowicie ;))

    /ps. zapraszam do mnie na konkurs: http://mish-mash-mission.blogspot.com/2012/09/konkurs-kulinarny.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzy mi się z ajvarem. Ogólnie dobra rzecz do robienia sosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Różnica pomiędzy ajvarem a lutenicą jest znacząca na korzyść lutenicy. Ajvar to m.in. papryka mielona ze skórką, a lutenica to m.in. pieczona papryka z ręcznie obraną skórką. Smak i jakość zupełnie inne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, motywuje mnie on do dalszego działania;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...