Obserwatorzy

17 września 2012

Alterra Łagodny Szampon Migdały i Jojoba dla wrażliwej skóry.

Moje kochane. Na wstępie muszę Was przeprosić za dosyć długą nieobecność, która była spowodowana tym, że pokomplikowało mi się życie. Pewnie jak każda z Was wie, jak coś się wali, to na raz wszystko. W czasie mojej nieobecności byłam też w Centrum Zdrowia Dziecka, w odwiedzinach u siostrzenicy. Powiem Wam, że szpital sam w sobie jest piękny, wszędzie mnóstwo kolorowych rzeczy itp., ale sama wizyta wyprowadziła mnie mocno z równowagi psychicznej, a wierzcie mi, mam ją bardzo silną. Małe dzieci, które bardzo cierpią, choroby, które nigdy nie powinny ich dosięgnąć... Jednak wiecie co? Mimo tego bólu, nieprzyjemnych badań itp potrafią się uśmiechać, ale według mnie jest to tak zwany śmiech przez łzy. 
Zresztą koniec, bo sama siebie jeszcze bardziej nakręcam.

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować moją opinię na temat tego oto szamponu:
                 

Alterra Łagodny Szampon Migdały i Jojoba dla wrażliwej i podrażnionej skóry

Od producenta:

Jak widzicie, jest to naturalny szampon, bez barwników, konserwantów, silikonów, olejów mineralnych. 
Zawiera jedynie łagodne związki powierzchniowe czynne i substancje aktywnie myjące pochodzące z surowców roślinnych. Czysta natura;)


Opakowanie jest klasyczne jak dla tego typu szamponów, butelka otwierana od góry, z "klapką". Otwór w butelce jest taki akurat, na pewno nie zachlapie nam się nim nic wkoło ;)

Po nałożeniu na dłoń ukazuje nam się przezroczysta, żelowa konsystencja, którą wygodnie i przyjemnie nakłada się na włosy. Szampon wyróżnia się specyficznym zapachem, ciężkim do określenia, ale migdały to to nie są na pewno:) zapach jest taki trochę jakby kwaskowaty, jednak po umyciu już się go nie wyczuwa.

Jeśli chodzi o sam szampon:
Za pierwszym myciem szampon nie za bardzo chce się pienić, ale za drugim już pokazuje na co go stać;) W moim przypadku bardzo poplątał mi włosy podczas mycia, ale wydaje mi się, że właśnie to jest efekt uboczny szamponów naturalnych- dlatego trzeba mieć pod ręką fajną odżywkę ułatwiającą rozczesywanie.
Co ważne, nie obciąża włosów, a nawet odnoszę wrażenie, że sprawia że są lżejsze, bardziej puszyste i jakby uniesione od nasady. W moim przypadku, ten szampon nie zagości na dłużej ponieważ zauważyłam, że po nim moje włosy są krócej świeże, nie wiem z czego to wynika. Na pewno za jakiś czas poszukam z tej serii szamponu, który zostawi moje włosy dłużej świeższe.

6 komentarzy:

  1. Ten szampon raczej również nie jest dla mnie, ale czekam aż wynajdziesz jakiś inny :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu się skusić na coś więcej niż olejek z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wąchałam go w sklepie, ale ten kwaskowaty zapach mnie zniechecił ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro idę do Rossmanna, a akurat dziś skończył mi się olejek z BD muszę kupić coś do mycia włosów ;) może zdecyduję się na produkt Alterry

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie się zastanawiam nad jego zakupem

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, motywuje mnie on do dalszego działania;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...