Obserwatorzy

4 września 2012

Venita Visage Color

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić pierwszy z 3 lakierów, które otrzymałam dzięki współpracy z firmą Venita.

Jest nim:

 
Venita Visage Color Nr.72

Postanowiłam go zrecenzować jako pierwszy, bo w mojej kolekcji lakierów akurat tego koloru nie miałam ;) A kolor jest ciekawy, ale i ciężki do sprecyzowania- coś między bordo, fioletem, a brązem z małymi złotymi drobinkami, które mienią się w słońcu. 

Żeby Wam go dobrze zaprezentować, zrobiłam kilka zdjęć w różnym oświetleniu:




Jeśli chodzi o jego trwałość, to z utwardzaczem nie odpryskiwał 3 dni, ścieranie końcówek natomiast zauważyłam pod koniec 2 dnia. Co ważne, mimo intensywności koloru nie odbarwił mi płytki.

Konsystencja lakieru mogłaby być ciut gęstsza, ale mimo wszystko nakłada się przyjemnie. Pędzelek jest długi i wąski, dzięki czemu możemy dokładnie pokryć paznokieć.


A wy miałyście lakiery z Venity? Co o nich sądzicie?

4 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, motywuje mnie on do dalszego działania;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...