Obserwatorzy

6 września 2012

Dzisiejsza kopertka+ kolejne mini zakupy :D

HEJ! :)

Dzisiaj jak wróciłam do domu w skrzynce znalazłam awizo, jutro odbiorę;) i małą, zgrabną kopertkę z próbkami od firmy Petracell:) Bardzo byłam ciekawa ich kosmetyków, więc teraz chociaż w najmniejszym stopniu będę w stanie sprawdzić.



Wracając z pracy zajrzałam do Rossmanna, miałam kupić tylko Oliwkę, a skończyło się na:



1. Clean&Clear, Energetyzujący żel-peeling- dostałam gratis do toniku :D
2. Clean&Clear, Głęboko oczyszczający tonik, 10,99,-
3. Babydream, Oliwka dla niemowląt, 4,99,- (będę nią olejować włosy:D)
4. Wibo, Extreme lashes, chyba 9,90,-  - moja pierwsza mascara z tej firmy, mam nadzieję, że mnie zachwyci.
5. Rimmel 60 seconds, 9,99,-  - taki zwyczajny nudziak.
6. Krem Nivea Classic, coś kolo 2,49,-

Muszę omijać drogerie i inne tego typu sklepy szerokim łukiem, bo robi mi się kolejka w łazience...

13 komentarzy:

  1. u mnie wczoraj było to samo:) zobacz u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że z maskary będziesz zadowolona ;) ja ją uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem firmy Petracell, czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. też jestem ciekawa tych kosmetyków Petracell. W jaki sposób można zdobyć próbki?:)

      Usuń
  5. Napisałam do nich maila z propozycją współpracy i przesłali mi te próbki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę ogarnięta szałem zakupowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem zachwycona tymi próbkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę, przypomniałaś mi, że też miałam tę oliwkę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor tego masełka jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę że zakupy udane,w wolnym czasie zapraszam do mnie,na pewno znajdziesz coś dla siebie :)Obserwujemy? http://julunia148.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, motywuje mnie on do dalszego działania;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...