Obserwatorzy

5 września 2012

Beauty Line

Dzisiaj śpieszę do Was z rana z recenzją śniadaniową:D


https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=14931e5d6b&view=att&th=139725c9aee79864&attid=0.4&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P-jWHvP8d45GxRYJmtaqxSo&sadet=1346827682265&sads=E395t9o5JNl8-O6S6Hssf6ktcEI
https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=14931e5d6b&view=att&th=139725c9aee79864&attid=0.5&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P-jWHvP8d45GxRYJmtaqxSo&sadet=1346827685865&sads=ZNgqVxu4gUNMlILRHGKbZF7Aqm8
Jakiś czas temu w ramach współpracy z firmą Odra otrzymałam do testów display chałwy waniliowej, musli i 2 batoniki musli.

Z jednym z tych produktów bardzo się zaprzyjaźniłam:

 Beauty Line Musli

Informacja od producenta:
Receptura musli została opracowana na bazie kompozycji pełnoziarnistych zbóż oraz owoców moreli, ananasa i papai. Produkt posiada wysoką zawartość naturalnych składników: błonnika, miedzi, tiaminy, jest również źródłem żelaza, cynku, magnezu, witaminy B6 i niacyny.
Cynk jest konieczny do zachowania zdrowej skóry, włosów i paznokci, a witamina PP uczestniczy w utrzymaniu odpowiedniej struktury i funkcji skóry oraz aktywuje mikrokrążenie skóry głowy. Miedź pomaga w zachowaniu prawidłowej pigmentacji skóry i włosów. Błonnik pokarmowy jest niezbędnym składnikiem codziennej diety.

W pełnej okazałości musli wygląda tak:



 A jakie jest moje zdanie?
Jest to bomba składników odżywczych i witamin dla naszego organizmu. Swego czasu nie przepadałam za musli, z tego względu, że większość zawiera twarde kawałki owoców albo zbóż, i łatwo zrobić przez to krzywdę ząbkom ;)) w tym musli takich twardych kawałków nie znajdziemy, co nie zmienia faktu, że musli samo w sobie jest chrupiące.

Dzięki musli Beauty Line możemy stworzyć sobie rano zdrowy, pyszny, pełen składników odżywczych posiłek, co jest też bardzo ważne dla osób które wciąż się odchudzają (czyli mnie) i tych, które prowadzą zdrowy tryb życia.
Wiadomo, śniadanie najważniejszy posiłek dnia, a jeszcze jeśli dzięki niemu możemy dbać o zdrowie i piękno, to czemu nie?:)


 Jest to sycący posiłek, dający nam siłę na cały dzień!

10 komentarzy:

  1. U mnie tylko batoniki od nich. Ciekawa jestem tych płatków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam musli, ale tego jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa pierwsze zdjęcia nie działają ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za info:D

      tylko ja nie wiem czemu nie działają, ale spróbuję coś pokombinować;)

      Usuń
    2. Prawdopodobnie skopiowałaś zdjęcia, wejdź na tą stronę, zapisz na komputerze i wtedy dodaj :) mi tak ostatnio się zrobiło ;p

      Usuń
  4. tez dostałam to musli, musze je w koncu zjesc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. smakowicie ;p teraz to ja nie mogę znaleźć Twojego maila więc podaję mój ;D lexflex@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, motywuje mnie on do dalszego działania;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...