Obserwatorzy

29 października 2012

Szampon CeCe Med przeciw wypadaniu włosów

HEJ
Wróciłam! wreszcie znalazłam czas żeby porobić zdjęcia i co nie co dla Was napisać:)
 
Nadeszła pora na opinię, na którą wiem, że wiele z Was czeka. Zużyłam całe opakowanie i jestem gotowa na to żeby coś o nim napisać;)


Szampon CeCe Med przeciw wypadaniu włosów

Gdy zauważyłam, że na szczotce zostaje mnóstwo włosów postanowiłam podjąć walkę z ich nadmiernym wypadaniem. Zaczęłam od Jantara, który nic a nic mi w tym temacie nie pomógł- niby jedna butelka, ale skoro nie widziałam efektu a samo nakładanie tej odżywki było dla mnie skaraniem boskim, postanowiłam poszukać czegoś innego. Kiedyś od słowa do słowa weszłam na ten temat z koleżanką, która poleciła mi właśnie ten szampon. Niewiele myśląc poleciałam do Rossmanna i go zakupiłam. Cena nie zachęcała, kosztował około 30zł więc moim zdaniem miałam prawo od niego wiele wymagać.

Składniki aktywne jakie zawiera:
-proteina białego łubinu- stymuluje wzrost włosa, zwiększa gęstość włosów i zapobiega wypadaniu.
-witamina A- zapobiega wypadaniu i działa regeneracyjne na strukturę włosa i skórę głowy.
-witaminy z grupy B- stymulują wzrost nowego włosa i mają działanie przeciwzapalne i przeciwłojotokowe.
-witamina H- pobudzająca przyrost włosa i naczynia krwionośne wokół mieszka włosowego.
-keratyna i pantenol- nawilżanie, regeneracja i odżywianie.


Szamponu używałam od 3 października do 28 października ( 300ml i niecały miesiąc?) Nie jest zbytnio wydajny, spodziewałam się, że starczy mi minimum na miesiąc...

Zapach jest delikatny i miły dla nosa jednakże według mnie trochę czuć w nim chemię. Nie utrzymuje się na włosach.


Konsystencja jest dosyć zwarta jednak pieni się nawet nieźle.

Jeśli chodzi o wypadanie włosów... Wypadają dalej. Fakt jest taki, że w mniejszym stopniu, jednak szczotka w dalszym ciągu po czesaniu jest pełna włosów. Jeśli chodzi o inne działanie- zauważyłam, że włosy stały się mocniejsze, nie łamią się podczas prostowania, łatwiej się rozczesują i lepiej się układają. Końcówki włosa nie są aż tak bardzo przesuszone jednak nie jestem pewna czy to zasługa tego szamponu bo końcówki olejuje już jakiś czas. Nie zauważyłam też wzrostu nowych włosów. Jak za taką cenę, to spodziewałam się bardziej spektakularnego efektu...Póki co nie kupię go ponownie, bo cena 30zł za szampon który nie starczył mi na miesiąc jest zbyt duża. Teraz zakupiłam szampon Joanny z Apteczki Babuni przeciw wypadaniu włosów, jestem ciekawa jak się będzie spisywał.

11 komentarzy:

  1. Nie znam takiego. Ciekawe czy przypasuje lepiej ten z Joanny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. taki specyfik przydałby sie mojemu małzowi, gdysz strasznie marudzi ze łysieje :))

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz widze taki szampon ... ale szkoda, że Ci nie podpasował

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jakoś nie wierze w cudowne działanie szamponów... sama mam ogroomny problem z wypadaniem i zaczęłam zażywać suplementy i mam zamiar jeszcze zakupić ampułki Radical, słyszałam że są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam problem z wypadaniem włosów ostatnio, ale raczej nie wierzę w lecznicze działanie szamponów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieta Wy co:P Ja też nie wierzę w to że zapobiegną, ale gdy mam świadomość tego że mają wiele "dobrych" dla włosów składników to chociaż mam nadzieje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja się niezgodze stosuje ten szampon już prawie rok wlosy niewypadaja mam czysta szczotke po czesaniu a wcześniej wypadaly mi garściami do tego mam bardzo duzo nowych wlosow fryzjerka była w szoku jak zobaczyla moje nowe odrastające w znacznej ilości wlosy:)jestem bardzo zadowolona ja używam odzywki i szamponu wiem ze cena nie jest niska ale czasami w promocjii można go dostać za niecale 19 zl wtedy kupuje dwa i mam z glowy na dwa miesice. trzeba tylko konsekwetnie uzywac jednego szamponu a nie zmieniac co miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze, że używałam go przez miesiąc razem z odżywką... A moje włosy zamiast wypadać mniej zaczęły wypadać garściami musiałam przestać i zacząć używać jakiś ziołowych szamponów ( co prawda śmierdzą nieziemska) żeby przywrócić włosy do w miare normalnego stanu...

    OdpowiedzUsuń
  9. szampon wygląda całkiem fajnie, zastanowię się czy go nie zastosować. dzisiaj czytałem też o suplemencie nr-07 na lysyproblem.pl, w recenzji piszą, że jest dobry, chociaż droższy od tego powyżej

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam cece med loton i jest bardzo dobry wlosy mniej wypadaja i rosna nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja córka właśnie mi zakupiła taki szampon i sama wraz z mężem używa go już około dwóch miesiecy.
    Włosy mniej wypadaja jej i zięciowi i widać duże ilosći nowych , wyrastających włosów. Zaznaczam, że córka nie miała wcześniej jakiś dużych problemów z włosami, bardziej zięć. Jednak jak zobaczyłam w święta moją córkę ze sterczącymi, nowo wyrastającymi włosami, to nie ukrywam, że nadzieja moja wzrosła na odrost utraconych włosow :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, motywuje mnie on do dalszego działania;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...