Obserwatorzy

2 sierpnia 2012

Zakupy + Sudomax ;))

Witam Was w ten jakże słoneczny, upalny dzień ;)
Jako, że opalać się nie mogę bo jestem na antybiotyku, stwierdziłam, że nie będę się kisić w domu i jadę na zakupy ;) oczywiście jechałam z zamiarem zakupienia tylko jednej rzeczy...
chciałam sobie kupić morski lakier do paznokci, no ale jak zawsze wróciłam z więcej niż jednym...W moim ukochanym Golden Rose dostałam oczopląsu i włączył się we mnie totalny zakupoholizm, jednak w porę przypomniało mi się że jestem przed wypłatą i emocje trochę osiadły;))
Tak czy owak nabyłam takie oto cudeńka:
  

Wracając, musiałam zajrzeć jeszcze do Drogerii Natura... To było silniejsze ode mnie :P
Ale na szczęście, tu dużo już nie kupiłam;)

Jestem bardzo ciekawa tego peelingu z Joanny, bo dotychczas miałam styczność tylko z małym, truskawkowym tejże firmy. Miałyście do czynienia z tym peelingiem?

A jak wróciłam do domu, czekała na mnie przesyłka od Sudopharmy, z którą udało mi się nawiązać współpracę.
W przesyłce znajdowały się: krem Sudomax 55g i 5 małych próbek. Na zdjęciu niestety bez próbek, bo rozeszły się jak ciepłe bułeczki;) 
 Recenzja na temat tego kremu pojawi się gdy już się z nim trochę zapoznam ;))

 Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się podjąć jakąś kolejną współpracę, bo póki co moja skrzynka e-mail albo spotyka się z odmowami, albo zerową ilością wiadomości.

A tymczasem, życzę Wam wspaniałego popołudnia i wieczoru ;)) 


12 komentarzy:

  1. Podobają mi się te lakiery, które kupiłaś w Naturze♥

    OdpowiedzUsuń
  2. są takie cukierkowe, zamierzam nimi zrobić to "ombre manicure" bo jestem bardzo ciekawa jak to będzie wyglądało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję współpracy, podobają mi się lakiery z Miss sporty, a najbardziej fiolecik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego peelingu jeszcze nie mialam, ale podobno sa swietne!:) A lakiery BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu kolory na paznokciach, piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za odwiedziny,również obserwuje:)

    Co do współpracy to gratuluje :) Z pewnością będziesz miała więcej propozycji gdy tylko Twój blog się rozwinie a póki co, będę tu zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za pozdrowienia rowniez pozdrawiam :) Super zakupy i dodaje do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Peeling miałam w wersji mandarynkowej i był świetny a w szczególności jego zapach ;) +

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Już dodałam do obserwowanych :-) Kolorki lakierów śliczne. Z przyjemnością wypróbowałabym ten peeling z Joanny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama nie mam tego peelingu, ale koleżanka kupiła i ma obłędny zapach ;) Kupiła go bo był w promocji, ale sprawdził się świetnie na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sudomax już testowałam, zachęcam do przeczytania mojej recenzji :) A te pastele z miss sporty są boskie! Muszę je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne nabytki. Jestem ciekawa tego peelingu z Joanny.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, motywuje mnie on do dalszego działania;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...