Obserwatorzy

9 sierpnia 2012

Sudomax- prawdziwe cudo zarówno dla dzieci jak i dorosłych.

Krem Sudomax (produkt pełnowymiarowy i 5 próbek) jakiś czas temu otrzymałam do testów dzięki uprzejmości Sudopharmy.


Sudomax  to delikatny , antybakteryjny krem, posiadający w swoim składzie:
* tlenek cynku
* pantenol
* glicerynę
* olejek ze słodkich migdałów
* naturalny olejek lawendowy.
Jest pozbawiony parabenów i alkoholu benzylowego.


U dzieci polecany jest przy odpieluszkowym odparzeniu skóry ponieważ regeneruje skórę i wspomaga jej barierę ochronną.
U dorosłych krem zalecany jest przy wszelkich odparzeniach, oparzeniach, trądziku.

A jaka jest moja opinia?
Krem jest bardzo gęsty, a co za tym idzie- wydajny. Jako, że akurat o nic ostatnio się nie oparzyłam ani nic mi się nie odparzyło ;) stosowałam ten krem codziennie wieczorem na wypryski na twarzy. Stosowany miejscowo wykazuje działanie przeciwzapalne, bo wypryski rzeczywiście się zmniejszają i znikają.
Jako, że mamy teraz sezon na komary, mimo pryskania się spray'em odstraszającym krwiopijcy są tak zdesperowani że i tak gryzą- smarując ugryzienie tym kremem zmniejsza się uczucie swędzenia, działa jakby antyseptycznie.
Często zdarza mi się, że skóra na piętach mi pęka, a co za tym idzie- niesamowicie boli przy chodzeniu. Stwierdziłam, że i tak mnie boli, więc gorzej być nie może i nasmarowałam pięty na noc Sudomax'em. Rano gdy wstałam ból i pęknięcia się zmniejszyły, a po 2 dniach pęknięcia znikły całkowicie:)

Ten krem, jest kremem wielofunkcyjnym, który na bardzo długo pozostanie na mojej półce, a gdy się skończy, na pewno zostanie kupione nowe opakowanie.

Wiem, że wiele z Was miało do czynienia z Sudomax'em. Podzielacie moje zdanie? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, motywuje mnie on do dalszego działania;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...