Obserwatorzy

22 sierpnia 2012

Przesyłeczka.

Dzisiaj z samego rana pojawił się u mnie listonosz z malutką paczuszką dla mnie:)


Gdy ją otworzyłam, ujrzałam:

  
Otrzymałam w ramach nawiązania współpracy od firmy PNN PHARMACEUTICALS Cybele Scagel, żel na blizny.
Od dzisiaj zaczynam go stosować, najpierw zacznę od małej i świeżej blizny po drobnym dachowaniu:)

Na dzień dzisiejszy, wygląda ona tak:

Aparat strasznie łamie mi kolory, nie wiem co się dzieje;/
w rzeczywistości jest ona bardziej czerwona i mocno rzuca się w oczy.

3 komentarze:

  1. Też chce taki! Ja niestety mam dwie blizny po szczepionce :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chcę z nimi współpracować hehe:P poproszę namiary:) na świeże blizny nie zalecam nakładania maści!

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem strasznie ciekawa działania tej maści;) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, motywuje mnie on do dalszego działania;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...