Obserwatorzy

21 sierpnia 2012

Jak w miękkim puchu...

Śpieszę do Was z recenzją, tak jak obiecałam! :)

Nie będę się rozdrabniać, przechodzę do rzeczy:D

Chciałabym Państwu przedstawić.....






Lirene Design Your Style 20+ Pianka myjąca do twarzy i oczu

Myślę, że ten produkt większość z Was zna, a jeśli nie zna to chociaż spotkałyście ją na półkach sklepowych;)

Producent informuje Nas,  że jest to idealny produkt do demakijażu i oczyszczania skóry twarzy i oczu, jednocześnie zapewniając optymalne nawilżenie, miękkość i gładkość.

W jej składzie możemy wyróżnić:
* olejek z bawełny nadający skórze gładkość,
* wyciąg ze słonecznika, który chroni naskórek i neutralizuje wolne rodniki,
* gliceryna słynąca ze swoich właściwości nawilżających.

A jakie są moje spostrzeżenia?
Gdy pierwszy raz kupowałam ten produkt, zwróciłam uwagę na prostotę opakowania i to, że jest pianką (uwielbiam takie produkty). Gdy wróciłam do domu, od razu udałam się do łazienki z nowym nabytkiem, energicznie potrząsnęłam atomizerem i wycisnęłam odrobinę na dłoń. Moim oczom ukazała się apetyczna pianka, przypominająca trochę bitą śmietanę ;), która w sekundzie podwoiła swoją objętość.


Unosił się z niej ładny zapach, taki orzeźwiający, ale i zarazem słodki. Po nałożeniu na twarzy, pianka dokładnie "otula" wszelkie zakamarki idealnie zmywając zanieczyszczenia. 


 A jak radzi sobie z tuszem i eyelinerem?
Jest to dla niej wyzwanie- po 1 zmyciu nie usuwa ich, a jedynie rozmazuje... Jednak dla mnie nie jest to problemem, bo do oczu używam osobny kosmetyk.
Ważne jest to, że dokładnie oczyszcza buzię z codziennych zabrudzeń, pozostawia ją miekką, miłą w dotyku, dobrze nawilżoną i nie ściągniętą, nie szczypie w oczyska. Jak dla mnie jest to produkt godny polecenia.

Moje kochane, czekam dalej na Wasze komentarze czy byłybyście zainteresowane gdybym zorganizowała konkurs albo rozdanie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, motywuje mnie on do dalszego działania;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...