Obserwatorzy

26 sierpnia 2012

Weekendowo i bardzo leniwie..

Witam Was w ten jakże pochmurny i senny dzień...

Dzisiaj nie będzie żadnych recenzji, opisów, bo najzwyczajniej w świecie jedyne co mi się chce to spać ;)

W piątek otrzymałam 2 przesyłki, póki co zdradzę Wam, że niestety nic kosmetycznego, ale i tak jestem zadowolona :)


Jak widzicie, zmieniłam trochę wygląd swojego bloga- tamten mnie już raził, jakiś taki brzydki był, mam nadzieję, że ten Wam się też bardziej podoba!:)

Chciałabym też zrobić jakiś nagłówek, ale całkowicie zgłupiałam i nie wiem jak się za to zabrać!:P

Kończę, a Wam życzę na dzisiaj wiele słońca, mimo tego że pogoda Nas nie rozpieszcza ;)) 

Minęło już 1000 wejść, 26 osób mnie obserwuje, 78 komentarzy opublikowanych- KOCHANI DZIĘKUJĘ! Jak zakładałam tego bloga, byłam pewna, że nikt nie będzie chciał mnie czytać- Jestem pozytywnie zaskoczona i bardzo Wam dziękuję:)

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, motywuje mnie on do dalszego działania;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...