Obserwatorzy

15 października 2013

Ukraińska pielęgnacja włosów!

Odkąd rozjaśniłam swoje włosy (ciężka droga za mną) zaczęłam przykładać naprawdę dużą wagę do ich wyglądu. Myślę, że każdej kobiecie marzą się gładkie, lśniące i naprawdę zdrowo wyglądające włosy, a jeśli któraś z Was też przeszła wielostopniowe rozjaśnianie plus do tego codzienne używanie prostownicy to chyba wiecie co mam na myśli;) Te zabiegi naprawdę popsuły kondycję moich włosów, ale śmiało mogę powiedzieć że gdy zaczęłam bardziej niż zwykle o nie dbać ich wygląd już nie woła o pomstę do nieba;) 

Oczywiście oprócz regularnego stosowania odżywek i masek, zaczęłam stosować również odżywki b/s, które mają za zadanie chociaż w pewnym stopniu zabezpieczyć końcówki moich włosów oraz ułatwić rozczesywanie, jednocześnie nie obciążając i nie powodując szybszego przetłuszczania. Jedną z odżywek które właśnie świetnie się sprawdzają chciałabym Wam dzisiaj nieco przybliżyć. Firma jest mało znana, ale dostępna bez problemu w większości delikatesów Piotr i Paweł.


 

BIOK Laboratorija, Margarita, Krem do włosów z wyciągiem z bursztynu ok. 6zł/200ml 

Od producenta: 
Krem do włosów z wyciągiem z bursztynu i fitrem UV chroni włosy przed szkodliwym działaniem słońca, dba o ich kolor i nie pozwala na to by włosy straciły wilgotność. Wyciąg z bursztynu wzmacnia korzenie włosów chroni przed działaniem wolnych rodników, nawilża i nadaje delikatność.Filt UV chroni przed utratą koloru i przed promieniowaniem UVA i UVB.  

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cyclomethicone, Dicocoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Propylene Glycol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Amber Extract, Polisilicone-19, Dipropylene Glycol, Parfum, Panthenol, Citric Acid, Disodium EDTA, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisotiazolinone, Triethylene Glycol, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Alcogol denat., Sodium Benzoate, Potassium Sorbate


Krem zamknięty jest w wygodnej, miękkiej tubie zamykanej na zatrzask. Dzięki takiemu rozwiązaniu można bez problemu wydobyć żądaną ilość kosmetyku. Zapach jest delikatny i przyjemny, jednakże niesamowicie ciężki do określenia przez mój nos :) Dość długo utrzymuje się na włosach.
Konsystencja żelowo-kremowa, przyjemnie rozprowadza się na włosach.


 

Krem niestety sam w sobie nie ułatwia rozczesywania włosów, jednak ja znalazłam sposób i po prostu mieszam go z kroplą jedwabiu, dzięki czemu zyskuje na poślizgu :D 
Ładnie wygładza włosy, zmiękcza i nawilża. Sprawia że są sypkie i bardziej elastyczne. Nie obciąża włosów tylko ładnie je dociąża, nie powoduje nadmiernego przetłuszczania się skóry głowy. Dla mnie bomba ;)

6 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt :)
    Myślę, że warto spróbować za taką cenę, nawet jeśli nie będzie hitem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej firmy szczerze mówiąc nie znam :) a 6 zł to nie majątek więc można wydać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena całkiem przyzwoita :) ale produkty całkiem nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A może używałaś tez szamponów z tej firmy?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, motywuje mnie on do dalszego działania;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...