Obserwatorzy

23 lipca 2013

Kilka nowych nabytków Essie!

Witam Was Moje kochane!:)

W związku z tym, że dopadła mnie znowu jakaś depresja (bez kitu, nie mam na nic ochoty...) postanowiłam poprawić sobie humor poprzez zakup tych rzeczy, które zawsze poprawiają mi humor, a mianowicie lakierków:) I to nie byle jakich, bo trafiło na Essie, których w swej kolekcji za wiele nie mam ale mimo to kocham za ich trwałość i dobre krycie. Chciałam skorzystać z okazji promocji w Hebe z odżywką, jednak odwiedziłam trzy najbliższe mi te drogerie i we wszystkich wyczerpały się zapasy odżywek. Szczęście w nieszczęściu, bo trafiłam na obniżkę lakierów z wiosennej kolekcji i trzy z niżej przedstawionych nabyłam za zawrotną kwotę 15,99,-

Od lewej wystąp:

Essie Muchi Muchi był na mojej liście zakupowej już od dawna, bo jest kolorem jakiego w mojej kolekcji bardzo brakowało. Delikatny, pudrowy róż, idealny na co dzień do pracy!
Essie Avenue Maintain kupiłam całkiem przypadkowo, bo głupio było mi wyjść z Hebe bez niczego:P I wcale zakupu nie żałuję, jestem po pierwszym malowaniu i bardzo się z nim polubiłam mimo tego, że niebieski nie jest moim najulubieńszym kolorem na paznokciach.
Essie Madison Ave Hue róż  wpadający w fioletowe tony z delikatnymi połyskującymi srebrnymi drobinkami jest idealny teraz na lato:)
Essie Go Ginza delikatny, rozbielony fiolet, który chodził za mną już bardzo długo! 

 

 I jak Wam się podobają moje pocieszeniowe zakupy? A może macie któryś z tych lakierów?

13 komentarzy:

  1. fantastyczne kolorki, w mojej kolekcji nie ma jeszcze essie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Muchi Muchi jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorki są rewelacyjne - taki letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne lakiery :). Czekam na efekty na pazurkach! Ja też kurcze ostatnio tak mam, że nic mi się nie chce i jakaś taka rozbabrana się czuję... i też się pocieszam zakupami :D to tańsze podobno niż terapeuta!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są piękne, ale najbardziej podoba mi się w kolorze pudrowego różu i rozbielonego fioletu ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj ja nie mam ani jednego, ale pewnie się skusze ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy od lewej bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam żadnych lakierow z essie ale Avenue Maintain jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chcę do Hebe... :(
    świetne zakupy! lakiery naprawdę poprawiają humor :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, motywuje mnie on do dalszego działania;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...