Obserwatorzy

17 maja 2013

Sposób na gładkie i nawilżone stopy!

Witam Was!
Pogoda Nas rozpieszcza! Słoneczko przepięknie świeci, cieplutko, aż chce się żyć:)

Tymczasem na dzisiaj przygotowałam dla Was moją opinię na temat balsamu do stóp o bardzo bogatym składzie:) Jak się u mnie sprawdził? Dowiecie się poniżej :)


Apis Cosmetics, Dead Sea Mineral Spa, Wygładzający balsam do stóp, 100 ml/15zł

Od producenta i skład:


Zobaczcie jaki skład! Ja się na składach nie znam za bardzo, ale widzę w nim masę dobroczynnych olejków, ekstraktów...  Jestem pod ogromnym wrażeniem, tym bardziej, że za tak bogaty skład cena jest naprawdę niska!

Balsam zamknięty jest w wygodnej tubie zamykanej na zatrzask, z której przyjemnie wydobywa się pożądaną ilość kosmetyku. Co ważne! Mamy informację, że kosmetyki nie są testowane na zwierzętach! Apis, Chwała Ci i szacunek :)


Konsystencja jest kremowa, gęściejsza od zwyczajnego balsamu, a jednocześnie lekka. Dzięki temu, balsam można śmiało stosować również rano, ponieważ w piorunującym tempie wchłania się w stópki, nie pozostawiając ani lepkiej, ani śliskiej powłoki. Jest wydajny, już niewielka ilość wystarczy aby nasmarować nim stopy.

Zapach jest delikatny, przyjemny dla nosa, jednakże dla mnie naprawdę ciężki do określenia, dlatego nawet nie będę próbować;)


Jeśli chodzi o działanie, bo to jest najważniejsze- balsam naprawdę przyzwoicie dba o nasze stópki, świetnie nawilża. W połączeniu z peelingiem (o którym już niebawem) udało mi się doprowadzić moje suche i spierzchnięte pięty do stanu, w jakim już naprawdę długo nie były. Są gotowe na sezon klapek i sandałów!
Oprócz dobrego nawilżania, kosmetyk zgodnie z obietnicami producenta wygładza i zmiękcza skórę stóp, pozostawiając to uczucie na długo. 

Naprawdę jestem zadowolona z tego kosmetyku i mogę śmiało stwierdzić, że znalazłam (w końcu) swój idealny krem do stóp.

Jeśli któraś z Was nie zna jeszcze firmy, to odsyłam na stronę internetową, a także do sklepu:) KLIK I KLIK

11 komentarzy:

  1. Mieliśmy próbki produktó tej marki, całkiem niezłe były:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam ostatnio szampon błotny APIS - jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam, szampon jest super :)
      nie wiedziałam, że jest taki krem do stóp

      Usuń
  3. Uwielbiam kosmetyki z minerałami, świetnie działają na moją skórę, muszę sie rozejrzeć za tym Apiskiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miłam ale wyglada zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Apis sam w sobie jest gwarancją zadowolenia. Świetna marka i rewelacyjne produkty. Pozostaje mi tylko zazdrościć Twoim stopom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Apis bardzo lubię, chciałabym wypróbować ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy kosmetyków tej firmy :)
    Ale zapowiada się interesująco, ja na razie wykańczam mój krem do stóp BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja musze wziąć się wreszcie za pielęgncje moich :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz dziś piękne zdjęcia, no napatrzeć się nie mogę na tego iglaka w tle :)
    Kremu osobiście nie znam, ale ofertę Apis przeglądałam, bo na blogach dziewczyny pokazują fajne kosmetyki tej firmy ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, jestem zauroczona :)
    Skład tego produktu rzeczywiście wygląda fajnie, chętnie bym takie cudeńko przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, motywuje mnie on do dalszego działania;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...