Obserwatorzy

3 listopada 2012

Kilka ogłoszeń parafialnych;)

Dzisiaj parę informacji czego możecie się spodziewać w najbliższym czasie;)

Na dniach pojawią się recenzje:
- Venita, osuszacz lakieru,
- Himalaya, owocowa maseczka do twarzy,
- Joanna, Waniliowe masło do ciała,
- OsmozaCare chusteczki,
- Tso Moriri, peeling do stóp,
- Marion maseczka z glinką
....i wiele, wiele innych, jak tylko przetestuje i będę w stanie wyrazić opinię;)

Kolejna rzecz, postanowiłam, że jak mój blog osiągnie liczbę 100 publicznych obserwatorów zrobię dla Was rozdanie, candy, czy jak się na to mówi;) Powolutku zaczynam myśleć o nagrodzie, tak aby trafić oczywiście w każdy gust:)
 
Ostatnio bardzo się zainteresowałam Balneokosmetykami Malinowy Zdrój. Jako, że nie należą do najtańszych a u mnie często skóra na twarzy reaguje alergią na nowe kosmetyki, wstrzymuję się przed ich zakupem. Dlatego też, nasuwa się pytanie czy któraś z Was nie ma do odsprzedaży albo wymiany owych kosmetyków? Jeśli któraś z Was coś na ten temat wie to serdecznie proszę o informacje;)


8 komentarzy:

  1. Chciałam zaznaczyć na którą recenzję czekam najbardziej, ale doszłam do wniosku, że wszystkie mnie interesują :). Czekam więc z niecierpliwością. Kosmetyków o których piszesz niestety nie znam :P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż zacieram ręce na recenzję Tso Moriri :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie ciekawi maseczka Himalaya - dawaj szybko :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością na te wszystkie recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na opinie, najbardziej chyba na Tso Moriri.

    OdpowiedzUsuń
  6. dobre są taie ogłoszenia parafialne, chyba i ja musze w koncu zacząć prosic na msze z ogłoszeniami
    :P

    OdpowiedzUsuń
  7. L'occitane to chyba tylko przez internet, nie ma ich nigdzie stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, motywuje mnie on do dalszego działania;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...